Ändrade mina planer

Egentligen hade jag tänkt avrunda trippen med det obligatoriska inlägget. Men det får vänta till nästa gång. För jag råkade ”springa på” fyra bilder som Solveig tagit med inställningen fotoillustrationer. Tyckte det passade bra i sista refrängen från resan, där vi bodde relativt nära den klassiska träbron i Arnager.
Det är väldigt tur att jag inte befinner mig på bron just nu. För så här har det aldrig tidigare bullrat och vibrerat i golvet på kontoret/gästrummet. Jag funderade på att stoppa in bomull i öronen, men hittade såklart inte ”det vita”. Ljudet från den tunga ”plattmaskinen” som dras i tunneln över den mjuka beläggningen, under vårt golv, är inte att leka med. Pust. Nu tog de en kort paus.

Jag lovar, inget mer inlägg från Arnager – från denna resa. 😉 För nu återstår bara den obligatoriska avslutningen. Innan en Visby-gränd markerar en slags markering mellan ö-resorna.

Fråga tolv

En vacker kväll i…

A. ARNAGER ❤
B. HASLE
C. TEJN

A. Antal rätta svar: 3
B. Totalt rätta svar: 99 (Fem nummer kommer att vinna en Skrap-Kryss. Kul att se vem som äger numret 100 om… Givetvis bara för skojs skull.)
C. Flest rätt först: Znogge (Kvartetten i toppen svarade fel och Blomsterbönan kunde bilda en kvinnlig kvintett.)
När jag skrivit STÄNGD i en kommentar gälls inga efterkommande svar.